POMOĆ PRI RJEŠAVANJU ODŠTETNIH ZAHTJEVA

Poseban naglasak stavljamo na uslugu pružanja pomoći pri rješavanju šteta, što predstavlja samu osnovu i bit osiguranja.

PROCES PRIJAVE I NAKNADE ŠTETE

U cilju ostvarenja kvalitetnog i efikasnog procesa prijave i naknade šteta, broker će u suradnji sa Klijentom provoditi slijedeće djelatnosti:

Unaprijed dogovoriti procedure i procese potrebne za naknadu šteta, kako bi se osigurao što manji angažman klijenta i učinila naknada štete što jednostavnijom
Pružati pomoć prilikom prijave štete osiguratelju
Kontrolirati cijeli proces, od prijave do naknade štete
Ukoliko je potrebno, uz vlastita iskustva, angažirati stručne osobe za procjenu uzroka i visine štete

U SLUČAJU POTREBE

Za naše klijente možemo angažirati vanjske stručnjake radi procjene uzroka i visine štete kao što su financijski, prometni, požarni, strojarski i drugi vještaci, specijalizirana odvjetnička društva za štete iz pojedinih vrsta osiguranja, liječnici cenzori, IT stručnjaci kao podrška u slučaju cyber napada i dr. s kojima imamo stalnu suradnju.

Uz procjenu rizika i ugovaranje adekvatnog programa osiguranja prema specifičnim potreba Klijenta, upravljanje štetama smatramo najvažnijom djelatnosti naše tvrtke na koju stavljamo poseban naglasak.

Višegodišnje iskustvo te rad sa klijentima iz različitih djelatnosti garancija su najviše razine stručne podrške našim Klijentima u slučaju nastanka štetnog događaja.